Co daje konto firmowe na Instagramie?
Od kilku lat Instagram stał się wyjątkowo znaną platformą do udostępniania zdjęć. Jest on używany głównie przez młodych ludzi do rozpowszechniania zdjęć i krótkich filmów wideo, które przedstawiają zarówno najważniejsze wydarzenia, jak i codzienne sprawy z ich życia. Wykonane zdjęcia i filmy można edytować, wyposażać w filtry, uzupełniać, np. o teksty, hashtagi, dalsze linki i łączyć z kreatywnym opowiadaniem historii. Po opublikowaniu postu na własnym profilu na Instagramie jego zwolennicy mogą wchodzić w interakcje za pomocą polubień i komentarzy, zapisać post i rozpowszechniać go dalej, udostępniając na własnym kanale. Jednak czy Instagram może być wykorzystywany w biznesie?
Instagram – profil firmowy szansą na zdobycie leadów
Połączenie nowych technologii i biznesu zawsze idzie ze sobą w parze. Dotyczy to również social mediów i platform, które cieszą się dużą popularnością. Tak jest również w przypadku Instagrama, który dzisiaj stanowi poważne narzędzie marketingowe. Pozornie może się wydawać, że udostępnianie zdjęć na Instagramie jest wystarczające do pozyskiwania nowych klientów. Lecz to zdecydowanie za mało, ponieważ ważne jest budowanie silnego profilu w oparciu o strategię. Należy o tym pomyśleć już na samym początku jeśli chcemy założyć konto firmowe na Instagramie. Dlatego nie można zapominać, że ma on mocny przekaz wizerunkowy, który znajduje bezpośrednie przełożenie w relacjach z przyszłymi klientami, którzy odwiedzają Instagram. Profil firmowy wtedy będzie stanowił Twoją wizytówkę, która będzie odwiedzana przez dużą liczbę potencjalnych klientów.